Zdrowe ciało po porodzie
Odpowiadając na potrzeby kobiet, stworzyliśmy kompleksowy kurs dotyczący połogu wczesnego oraz późnego. Kurs porusza najważniejsze elementy dotyczące aktywności fizycznej oraz pielęgnacji. 
Opis kursu


Wiemy jak trudnym czasem jest dla kobiety połóg, zarówno pod kątem fizycznym jak i psychologicznym. Dlatego stworzyliśmy kompleksowy kurs dotyczący połogu wczesnego oraz późnego.

Kurs porusza najważniejsze elementy dotyczące aktywności fizycznej oraz pielęgnacji. Dedykowany jest zarówno kobietom rodzącym naturalnie jak i tym, które planują lub są po porodzie przez cięcie cesarskie.

Rekomendujemy skorzystanie z kursu już na etapie ciąży, abyś mogła przygotować się do połogu. Kurs składa się z części teoretycznej oraz praktycznej w której pokazujemy bezpieczne ćwiczenia i instruktaże. Kurs składa się z 7 lekcji, które możesz wykonywać w dowolnej kolejności


Dostęp do kursu jest ważny przez 24 miesiące.

Najniższa cena w ciągu 30 dni przed obniżką: 99 zł. 

Tematy kursu

1. O czym powinna pamiętać każda mama - zwrócimy uwagę na najważniejsze czynności dnia codziennego. Podpowiemy na co powinnaś zwrócić uwagę chcąc wspomagać organizm w regeneracji po porodzie. Wytłumaczymy również jakie korzyści płyną z podjęcia aktywności fizycznej w okresie połogu.  



2. Prawidłowa pionizacja - przeprowadzimy instruktaż prawidłowej pionizacji po porodzie siłami natury oraz porodzie zakończonym przez cięcie cesarskie. 


3. Ból pleców po porodzie 
- zwrócimy uwagę na ergonomie dnia codziennego, podpowiemy na co powinnaś zwrócić uwagę, by zapobiegać bólom pleców. Wspólnie wykonamy ćwiczenia, które skutecznie zmniejszą dyskomfort w obrębie kręgosłupa.  podpowiemy jak bezpiecznie wrócić do aktywności fizycznej po porodzie. Jakie ćwiczenia pomogą Ci się do tego przygotować oraz jak bezpiecznie wrócić do biegania. 

 

4. Pielęgnacja krocza 
 - przedstawimy szczegółowy instruktaż pielęgnacji blizny krocza. 
 

5. Pielęgnacja blizny po cięciu cesarskim - przeprowadzimy szczegółowy instruktaż pielęgnacji blizny po cięciu cesarskim


6. Ćwiczenia w połogu wykonamy wspólnie ćwiczenia, które powinnaś wykonywać już podczas pierwszego tygodnia połogu. Obejmują one ćwiczenia przeciwzakrzepowe- bardzo ważne w pierwszych dobach po porodzie, ćwiczenia  oddechowe oraz ćwiczenia  mięśni brzucha, dna miednicy, czy mięśni pośladkowych


7. Bezpieczny powrót do aktywności fizycznej - 

podpowiemy jak bezpiecznie wrócić do aktywności fizycznej po porodzie. Jakie ćwiczenia pomogą Ci się do tego przygotować oraz jak bezpiecznie wrócić do biegania. 









Zawartość kursu:
  7 lekcji
  Plan treningowy PDF 

Created with